Daļai jauniešu jauns apģērbs ir Zinību dienas «veiksmes atslēga»

Ceturtā daļa jeb 25% jauniešu jauna apģērba iegāde pirmai skolas dienai ir īpaši svarīga, secināts tirdzniecības centra «Domina Shopping» aptaujā. Jaunieši pirmās skolas dienas tēlu visbiežāk veido ekstravagantā stilā, atbilstoši aktuālajām modes tendencēm, nevis ievērojot tradīcijas. Visbiežāk jaunieši apģērbu ietur tumšos toņos – bordo, tumši zaļā, sarkanā un zilā. Turpretim pirmklasnieki skolu uzsāk tradicionāli ģērbti melnbaltā.

«Tuvojoties septembrim, būtiski palielinās pieprasījums pēc klasiska bērnu apģērba melni baltos toņos – blūzēm, krekliem, auduma biksēm, svārkiem, žaketēm un citiem.» Norāda veikala Next Kids vadītāja Elīna Sitenkova. Klasiskā stila ievērošanu pirmklasnieka apģērbā apliecina arī bērnu apavu veikals Euroskor Mini, norādot, ka augusta beigās un septembra sākumā daudz biežāk tiek pirkti komfortabli un ērti apavi skolai. Turklāt, vecāki arvien biežāk pievērš uzmanību apavu kvalitātei, priekšroku dodot ādas apaviem, ar bērnu pēdas izliekumam pielāgotai iekšzolei.

Turpretim vecāko klašu skolēni izvēlas brīvu, nepiespiestu apģērbu, kura stilu nosaka pasaules mūziķi, sportisti un kino zvaigznes. Kā norāda t/c Domina Shopping jauniešu veikala New Yorker vadītāja Ginta Vanaga, tuvojoties jaunajam mācību gadam būtiski palielinājies pieprasījums pēc krāsainām biksēm, rakstainiem legingiem, ādas jakām un T-krekliem ar interesantām apdrukām. Līdz ar pirmā septembra ģērbšanās stila paraduma maiņu, arī tradicionālās mugursomas tiek aizstātas ar četrkantīgu viena pleca somu, kurā ērti ielikt portatīvo datoru, klades un citus mācību piederumus.

Lai katram skolēnam būtu iespēja no tirdzniecības centra «Domina Shopping» plašā apģērbu, apavu un sporta preču sortimenta izvēlēties sev tīkamāko un noderīgāko skolai, tiek organizēta īpaša «Back2School» jeb «atpakaļ skolā» akcija. Tās laikā katram ir iespēja nofotografēt savu iecienītāko apģērbu kādā no tirdzniecības centra veikaliem, ievietot bildi «Domina Shopping» sociālajos tīklos un iespējams laimēt dāvanu karti 1000 latu vērtībā, lai iepirktos veikalā profesionālas stilistes vadībā.

Aptauja tika veikta tirdzniecības centra Domina Shopping sociālos tīklos, un tajā piedalījās 300 respondenti.